|
Μπορώ να κάνω καταγραφή σε κάθε τηλεφωνικό κέντρο? |
|
Ναι, το CallCatcher υποστηρίζει τηλεφωνικά κέντρα από όλες τις εταιρίες και μπορεί να συνδεθεί στις εξωτερικές γραμμές (ανεξάρτητα από το PBX) ή στα εσωτερικά του τηλεφωνικού κέντρου (με ειδική σύνδεση για κάθε κέντρο ξεχωριστά).
|
|
Έχω τηλεφωνικό κέντρο VoIP, μπορώ να χρησιμοποιήσω τοCallCatcher ? |
|
Ναι, αν το τηλεφωνικό κέντρο συνδέεται με γραμμές ISDN. Αυτο γενικά συμφέρει περισσότερο από την καταγραφή των εσωτερικών VoIP. Στις περισσότερες περιπτώσεις ο αριθμός των γραμμών είναι μικρότερος από τον αριθμώ των εσωτερικών. Επίσης, ένας server μπορεί να διαχειριστεί ταυτόχρονη καταγραφή 120 καναλιών ISDN ενώ στην περίπτωση καταγραφής VoIP μέσω λογισμικού ένας server μπορεί να καταγράψει ταυτόχρονα μόλις 30 γραμμές.
|
|
Είναι δυνατή η καταγραφή ISDN-8 ή ISDN-20? |
|
Είναι δυνατή η καταγραφή, καθώς αυτές οι υποβαθμισμένες PRI γραμμές είναι βασικά στάνταρ γραμμές ISDN-30 οι οποίες έχουν όριο καναλιών απο τον παροχέα.
|
|
Μπορεί κάποιος να καταλάβει οτι η συνομιλία καταγράφεται? |
|
Όχι, είναι αδύνατο να καταλάβει κάποιος ή να μετρήσει αν καταγράφεται η γραμμή.
|
|
Υπάρχει καμία καθυστέρηση μεταξύ τηλεφωνικού κέντρου και τηλεφώνων? |
|
Όχι, καθώς το CallCatcher συνδέεται παράλληλα στις γραμμές.
|
|
Θα έχω αναγνώριση κλήσης και αριθμό κλήσης? |
|
Ναι, στις εξωτερικές αναλογικές και ISDN γραμμές όλα τα σήματα καταγράφονται. Στα περισσότερα τηλεφωνικά κέντρα υπάρχει υποστήριξη για το κανάλι D. Τηλεφωνικά κέντρα χωρίς κανάλι D καταγράφουν μόνο τον αριθμό του εσωτερικού τηλεφώνου.
|
|
Άν καταγράφω από εξωτερικές γραμμές θα καταγράφονται και τα εσωτερικά του τηλεφωνικού κέντρου? |
|
Θα βλέπετε μόνο αριθμούς κλήσης καθώς αυτές είναι οι μόνες πληροφορίες που περιέχονται στις εξωτερικές γραμμές. Ωστόσο συνήθως είναι δυνατή η καταγραφή των εσωτερικών από την σύνδεση SMDR / CDR του τηλεφωνικού κέντρου μέσω του προγράμματος CallLink το οποίο στη συνέχεια τροφοδοτεί με αυτά τα δεδομένα το CallCatcher.
|