border_top
voicerecording

Για να προστατευθείτε!

Ποιός θα έπρεπε να καταγράφει τηλεφωνικές συνομιλίες?
  • Ιδιωτικές και δημόσιες εταιρίες
  • Πάροχοι υπηρεσιών
  • Call Centres
  • Υπηρεσίες δημόσιας ασφάλειας / υγείας
  • Τράπεζες / Χρηματιστηριακές
  • Κυβερνητικές οργανώσεις
Γιατί να επιλέξετε μακροχρόνια καταγραφή συνομιλιών?
  • Ασφάλεια και αναπαράσταση γεγονότων
  • Καταγραφή λεκτικών συμφωνιών / αποφυγή παρεξηγήσεων
  • Βελτίωση ποιότητας υπηρεσιών και απόδοσης
  • Συμπληρωματικές πληροφορίες / εμπλουτισμός γραπτών σημειώσεων
Γιατι CallCatcher?

Η σειρά CallCatcher καλύπτει όλες τις ανάγκες σας! Αυτα τα εξελιγμένα καταγραφικά αποθηκεύουν όλες ή μέρος των τηλεφωνικών συνομιλίων. Οι καταγραφές περιλαμβάνουν αριθμούς κλήσης (εισερχόμενες/εξερχόμενες) και άλλες πληροφορίες κλήσης.

Οι καταγραφές μπορούν να αναζητηθούν, να αναπαραχθούν και να προστεθούν σχόλια ή άλλα δεδομένα τοπικά, μέσω δικτύου ή και του internet.

Τα CallCatcher μπορούν να συνδεθούν εύκολα και διάφανα στις εξωτερικές γραμμές οποιουδήποτε τηλεφωνικού κέντρου. Σύνδεση σε ψηφιακά εσωτερικά τηλεφωνικών κέντρων είναι δυνατή στα περισσότερα τηλεφωνικά κέντρα.

Χάρη στην παραμετροποιήσιμη αρχιτεκτονική του το κάθε σύστημα μπορεί να επεκταθεί σύμφωνα με τις ανάγκες σας.

Προηγμένες λειτουργίες και υψηλή αξιοπιστία σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές!



border_bottom
border_bottom sitemap disclaimer  
border_bottom